PARTIDUL CONSERVATOR
Organizaţia Calafat
  •   Prima pagină   •   Iniţiative   •
 
Candidatul la funcţia de primar al municipiului Calafat

 
BORA E. CONSTANTIN DAN
Adresă str. Horia Cloşca şi Crişan nr. 37, cod poştal 205200, Calafat, judeţul Dolj, România
Telefon 0251 231238, 0251 333074, 0251 333065, 0744 578349
Fax 0251 333074, 0251 333065
E-mail calafat2004@yahoo.com
Naţionalitate Română
Data naşterii 24 aprilie 1950

EXPERIENŢĂ PROFESIONALĂ
Perioada (de la – până la) 1993 - 2006
Numele şi adresa angajatorului Grupul Şcolar” Ştefan Milcu “ Calafat
Tipul activităţii sau sectorul de activitate Management
Funcţia sau postul ocupat Director
Principalele activităţi şi responsabilităţi Responsabilitate privind organizarea managementul, controlul – verificarea – comunicarea, autoritatea informală. Responsabilitate privind corectitudinea şi aplicabilitatea documentelor elaborate, corectitudinea aplicării prevederilor documentelor normative. Responsabilitatea soluţionării stărilor conflictuale sesizate direct sau exprimate prin reclamaţii. Responsabilitatea propunerilor decizionale .
Perioada (de la – până la) 1981 - 1993
Numele şi adresa angajatorului Grupul Şcolar “Ştefan Milcu” Calafat
Tipul activităţii sau sectorul de activitate Predare, învăţământ
Funcţia sau postul ocupat Profesor
Principalele activităţi şi responsabilităţi

Responsabil de catredă. Responsabil cu activităţi educative, culturale şi sportive. Diriginte. Membru în Consiliu de Administraţie. Metodist al I.Ş.J. Dolj. Responsabil de cerc pedagogic. Colaborator la Revista “Historia”. Evaluarea performanţelor elevilor. Proiectare, organizare şi evaluare didactică. Crearea şi modernizarea cabinetului de istorie. Comunicarea cu părinţii şi cu toţi factorii educaţionali. Organizarea cu elevii a unor concursuri gen “Cine ştie câştigă” pe diverse teme de istorie, a unor excursii tematice. Colaborarea cu Casa de Cultură a oraşului Calafat, în cadrul unor programe dedicate zilei oraşului sau unor zile festive. Pregătirea suplimentară a elevilor cu dificultăţi de învăţare şi a celor capabili de performanţă.

EDUCAŢIE ŞI FORMARE
Perioada (de la – până la) 2001-2002; Iunie - Septembrie 2001; Mai 2002; 1-2 Noiembrie 2002; 21 Martie 2003; 10-20 Octombrie 2003; 29 Noiembrie – 20 Decembrie 2003; Vacanţa de Paşte 2004; 29-30 Ianuarie 2005; 17-23 Aprilie 2005; 10-12 Iunie 2005; Mai 2005; 16-18 Iulie 2005; Noiembrie- Decembrie 2005.
Numele şi tipul instituţiei de învăţământ şi al organizaţiei profesionale prin care s-a realizat formarea profesională Procter & Gamble; Centrul Regional Craiova – “Management şi Finanţe”; Societatea de Ştiinţe Istorice din România – Filiala Dolj; Universitatea din Craiova – Facultatea de Istorie–Filosofie–Geografie; Uniunea Europeană; Agenţia Naţională Socrates; I.Ş.J. Dolj; Şcoala nr.34 ”Eugeniu Carada”; Centrul Regional de formare continuă pentru administraţie publică locală – Craiova; Centrul pentru formarea şi dezvoltarea personalizării copilului Craiova; M.E.C. – Ministerul Administraţiei şi Internelor – Agenţia Naţională pentru Sport; M.E.C. – I.Ş.J. Dolj; A.R.A.S.Oltenia – Direcţia Judeţeană de Tineret Dolj.
Domeniul studiat / aptitudini ocupaţionale Management educaţional:Istorie; Probleme legate de integrarea europeană; Administraţie publică locală; Probleme care ţin de educaţia şi dezvoltarea personalităţii.
Tipul calificării/diploma obţinută Competenţe manageriale şi abilităţi legate de parteneriatul educaţional european.
Perfecţionarea activităţii ca profesor de istorie metodist al I.Ş.J. Dolj . Competenţe şi abilităţi de organizare a unor activităţi care vizează   educaţia complexă a elevilor.
Nivelul de clasificare a formei de instruire/învăţământ Manager – înăţământ
Perioada (de la – până la) 1969 – 1973
Numele şi tipul instituţiei de învăţământ şi al organizaţiei profesionale prin care s-a realizat formarea profesională Facultatea de Istorie – Universitatea Bucureşti.
Domeniul studiat/aptitudini ocupaţionale Istorie – Istoria contemporană a României
Tipul calificării/diploma obţinută Diploma de licenţă în istorie
Nivelul de clasificare a formei de instruire/învăţământ

Studii superioare de lungă durată.

Perioada (de la – până la)

1965 – 1969

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ şi al organizaţiei profesionale prin care s-a realizat formarea profesională Liceul de cultură generală “Independenţa” Calafat
Domeniul studiat/aptitudini ocupaţionale Cultură generală profil real
Tipul calificării/diploma obţinută Diploma de bacalaureat
Nivelul de clasificare a formei de instruire/învăţământ Studii medii
Perioada (de la –până la) 1961 –1965
Numele şi tipul instituţiei de învăţământ şi al organizaţiei profesionale prin care s-a realizat formarea profesională Şcoala generală nr. 2 Calafat
Domeniul studiat/aptitudini ocupaţionale Şcoală generală
Tipul calificării/diploma obţinută Diploma de 8 clase
Nivelul de calificare a formei de instruire/învăţământ Gimnazial
Perioada (de la – până la) 1957- 1961
Numele şi tipul instituţiei de învăţământ şi al organizaţiei profesionale prin care s-a realizat formarea profesională Şcoala generală nr. 2 Calafat
Domeniul studiat/aptitudini ocupaţionale Şcoala generală
Tipul calificării/diploma obţinută Certificat de absolvire 4 clase
Nivelul de clasificare a formei de instruire/învăţământ Primar
APTITUDINI ŞI COMPETENŢE
Aptitudini şi competenţe personale dobândite în cursul vieţii şi carierei dar care nu sunt recunoscute neapărat printr-un certificat sau o diplomă Spiritul de organizare. Seriozitate şi tenaciate în tot ceea ce întreprind
Limba maternă Limba română
Limbi străine cunoscute: Abilitatea de a citi Abilitatea de a scrieAbilitatea de a vorbi Franceză – citit foarte bine; scris bine; vorbit bine
Rusă – citit foarte bine; scris bine; vorbit slab

Aptitudini şi competenţe artistice :muzică, desen, pictură, literatură etc.

Literatură – şcoala generală, liceu, facutate şi în prezent istorie, sport.
Aptitudini şi competenţe sociale. Locuiţi şi munciţi cu alte persoane, într-un mediu multicultural, ocupaţi o poziţie în care comunicarea este importantă sau desfăşuraţi o activitate în care munca de echipă este esenţială, (de exemplu: cultură, sport etc.). Comunicare şi relaţionare – (ascultare  activă, selectarea căilor şi mijloacelor adecvate, adaptarea la situaţii noi şi neprevăzute, identificarea particularităţilor individuale şi de grup ale interlocuitorilor, medierea şi negocierea conflictelor, adecvarea  comportamentului în raport cu interlocuitorii etc.)
Lucrul în grup am făcut şi fac parte din diverse grupuri de lucru în proiecte educative, profesionale, comisii la nivelul oraşului, instituţii de învăţământ la  nivel judeţean şi transfrontalier.
Mi-am format şi dezvoltat aceste competenţe din necesitate, bazându-mă pe spiritul de colaborare şi întrajutorare, împărţirea responsabilităţilor şi sarcinilor, loialitate şi fairplay.
Aptitudini şi competenţe organizatorice , de exemplu coordonaţi sau conduceţi activitatea altor persoane, proiecte şi gestionaţi bugete; la locul de muncă, în acţiuni voluntare (de exemplu: în domenii culturale sau sportive) sau la domiciliu. Competenţe de conducere şi coordonare.
Mi-am format şi dezvoltat aceste competenţe în context profesional.
Competenţe organizatorice.
Mi-am format şi dezvoltat aceste competenţe în context profesional ca urmare a necesităţii creării unui cadru organizat de lucru, a unui climat de colaborare şi pregătire profesională.
Aptitudini şi competenţe tehnice (utilizare calculator, anumite tipuri de echipamente, maşini etc.) Operare PC – tehnoredactare, navigare internet (cursuri C.C.D.)

Permis de conducere

 
Alte aptitudini şi competenţe care nu au mai fost menţionate anterior Competenţe de administraţie publică locală. Competenţe legate de managementul educativ. Competenţe de elaborare a unor proiecte de finanţare a unităţilor şcolare. Competenţe de parteneriat şi integrare transfrontalieră şi europeană. Prin studiu individual şi practică mi-am format competenţele mai sus amintite la care se adaugă: competenţe de întocmire a actelor juridice în primă instanţă de reprezentare în instanţă, de formulare de cereri de acţiune  sau intervenţii competente de evaluare şi gestiunea resurselor personale.
INFORMAŢII SUPLIMENTARE
  Participări şi contribuţii la reuniuni metodico – ştiinţifice (cercuri pedagogice, seminarii, dezbateri, mese rotunde la nivel local, judeţean, naţional şi internaţional).
Implicarea în procese cultural – educative şi sportive.
Publicaţii (revista “Historica”, “Gazeta de Calafat”, etc.).
Interese personale: sport, lectură, excursii, familie etc.



Copyright © 2008 BOGFIL COM SRL
All rights reserved.