|
Perioada (de la – până la) |
1993 - 2006 |
Numele şi adresa angajatorului |
Grupul Şcolar” Ştefan Milcu “ Calafat |
Tipul activităţii sau sectorul de activitate |
Management |
Funcţia sau postul ocupat |
Director |
Principalele activităţi şi responsabilităţi |
Responsabilitate privind organizarea managementul, controlul – verificarea – comunicarea, autoritatea informală. Responsabilitate privind corectitudinea şi aplicabilitatea documentelor elaborate, corectitudinea aplicării prevederilor documentelor normative. Responsabilitatea soluţionării stărilor conflictuale sesizate direct sau exprimate prin reclamaţii. Responsabilitatea propunerilor decizionale . |
Perioada (de la – până la) |
1981 - 1993 |
Numele şi adresa angajatorului |
Grupul Şcolar “Ştefan Milcu” Calafat |
Tipul activităţii sau sectorul de activitate |
Predare, învăţământ |
Funcţia sau postul ocupat |
Profesor |
Principalele activităţi şi responsabilităţi |
Responsabil de catredă. Responsabil cu activităţi educative, culturale şi sportive. Diriginte. Membru în Consiliu de Administraţie. Metodist al I.Ş.J. Dolj. Responsabil de cerc pedagogic. Colaborator la Revista “Historia”. Evaluarea performanţelor elevilor. Proiectare, organizare şi evaluare didactică. Crearea şi modernizarea cabinetului de istorie. Comunicarea cu părinţii şi cu toţi factorii educaţionali. Organizarea cu elevii a unor concursuri gen “Cine ştie câştigă” pe diverse teme de istorie, a unor excursii tematice. Colaborarea cu Casa de Cultură a oraşului Calafat, în cadrul unor programe dedicate zilei oraşului sau unor zile festive. Pregătirea suplimentară a elevilor cu dificultăţi de învăţare şi a celor capabili de performanţă.
|
|
Perioada (de la – până la) |
2001-2002; Iunie - Septembrie 2001; Mai 2002; 1-2 Noiembrie 2002; 21 Martie 2003; 10-20 Octombrie 2003; 29 Noiembrie – 20 Decembrie 2003; Vacanţa de Paşte 2004; 29-30 Ianuarie 2005; 17-23 Aprilie 2005; 10-12 Iunie 2005; Mai 2005; 16-18 Iulie 2005; Noiembrie- Decembrie 2005. |
Numele şi tipul instituţiei de învăţământ şi al organizaţiei profesionale prin care s-a realizat formarea profesională |
Procter & Gamble; Centrul Regional Craiova – “Management şi Finanţe”; Societatea de Ştiinţe Istorice din România – Filiala Dolj; Universitatea din Craiova – Facultatea de Istorie–Filosofie–Geografie; Uniunea Europeană; Agenţia Naţională Socrates; I.Ş.J. Dolj; Şcoala nr.34 ”Eugeniu Carada”; Centrul Regional de formare continuă pentru administraţie publică locală – Craiova; Centrul pentru formarea şi dezvoltarea personalizării copilului Craiova; M.E.C. – Ministerul Administraţiei şi Internelor – Agenţia Naţională pentru Sport; M.E.C. – I.Ş.J. Dolj; A.R.A.S.Oltenia – Direcţia Judeţeană de Tineret Dolj. |
Domeniul studiat / aptitudini ocupaţionale |
Management educaţional:Istorie; Probleme legate de integrarea europeană; Administraţie publică locală; Probleme care ţin de educaţia şi dezvoltarea personalităţii. |
Tipul calificării/diploma obţinută |
Competenţe manageriale şi abilităţi legate de parteneriatul educaţional european.
Perfecţionarea activităţii ca profesor de istorie metodist al I.Ş.J. Dolj . Competenţe şi abilităţi de organizare a unor activităţi care vizează educaţia complexă a elevilor. |
Nivelul de clasificare a formei de instruire/învăţământ |
Manager – înăţământ |
Perioada (de la – până la) |
1969 – 1973 |
Numele şi tipul instituţiei de învăţământ şi al organizaţiei profesionale prin care s-a realizat formarea profesională |
Facultatea de Istorie – Universitatea Bucureşti. |
Domeniul studiat/aptitudini ocupaţionale |
Istorie – Istoria contemporană a României |
Tipul calificării/diploma obţinută |
Diploma de licenţă în istorie |
Nivelul de clasificare a formei de instruire/învăţământ |
Studii superioare de lungă durată. |
Perioada (de la – până la) |
1965 – 1969 |
Numele şi tipul instituţiei de învăţământ şi al organizaţiei profesionale prin care s-a realizat formarea profesională |
Liceul de cultură generală “Independenţa” Calafat |
Domeniul studiat/aptitudini ocupaţionale |
Cultură generală profil real |
Tipul calificării/diploma obţinută |
Diploma de bacalaureat |
Nivelul de clasificare a formei de instruire/învăţământ |
Studii medii |
Perioada (de la –până la) |
1961 –1965 |
Numele şi tipul instituţiei de învăţământ şi al organizaţiei profesionale prin care s-a realizat formarea profesională |
Şcoala generală nr. 2 Calafat |
Domeniul studiat/aptitudini ocupaţionale |
Şcoală generală |
Tipul calificării/diploma obţinută |
Diploma de 8 clase |
Nivelul de calificare a formei de instruire/învăţământ |
Gimnazial |
Perioada (de la – până la) |
1957- 1961 |
Numele şi tipul instituţiei de învăţământ şi al organizaţiei profesionale prin care s-a realizat formarea profesională |
Şcoala generală nr. 2 Calafat |
Domeniul studiat/aptitudini ocupaţionale |
Şcoala generală |
Tipul calificării/diploma obţinută |
Certificat de absolvire 4 clase |
Nivelul de clasificare a formei de instruire/învăţământ |
Primar |
|
Aptitudini şi competenţe personale dobândite în cursul vieţii şi carierei dar care nu sunt recunoscute neapărat printr-un certificat sau o diplomă |
Spiritul de organizare. Seriozitate şi tenaciate în tot ceea ce întreprind |
Limba maternă |
Limba română |
Limbi străine cunoscute: Abilitatea de a citi Abilitatea de a scrieAbilitatea de a vorbi |
Franceză – citit foarte bine; scris bine; vorbit bine
Rusă – citit foarte bine; scris bine; vorbit slab |
Aptitudini şi competenţe artistice :muzică, desen, pictură, literatură etc.
|
Literatură – şcoala generală, liceu, facutate şi în prezent istorie, sport. |
Aptitudini şi competenţe sociale. Locuiţi şi munciţi cu alte persoane, într-un mediu multicultural, ocupaţi o poziţie în care comunicarea este importantă sau desfăşuraţi o activitate în care munca de echipă este esenţială, (de exemplu: cultură, sport etc.). |
Comunicare şi relaţionare – (ascultare activă, selectarea căilor şi mijloacelor adecvate, adaptarea la situaţii noi şi neprevăzute, identificarea particularităţilor individuale şi de grup ale interlocuitorilor, medierea şi negocierea conflictelor, adecvarea comportamentului în raport cu interlocuitorii etc.)
Lucrul în grup am făcut şi fac parte din diverse grupuri de lucru în proiecte educative, profesionale, comisii la nivelul oraşului, instituţii de învăţământ la nivel judeţean şi transfrontalier.
Mi-am format şi dezvoltat aceste competenţe din necesitate, bazându-mă pe spiritul de colaborare şi întrajutorare, împărţirea responsabilităţilor şi sarcinilor, loialitate şi fairplay. |
Aptitudini şi competenţe organizatorice , de exemplu coordonaţi sau conduceţi activitatea altor persoane, proiecte şi gestionaţi bugete; la locul de muncă, în acţiuni voluntare (de exemplu: în domenii culturale sau sportive) sau la domiciliu. |
Competenţe de conducere şi coordonare.
Mi-am format şi dezvoltat aceste competenţe în context profesional.
Competenţe organizatorice.
Mi-am format şi dezvoltat aceste competenţe în context profesional ca urmare a necesităţii creării unui cadru organizat de lucru, a unui climat de colaborare şi pregătire profesională. |
Aptitudini şi competenţe tehnice (utilizare calculator, anumite tipuri de echipamente, maşini etc.) |
Operare PC – tehnoredactare, navigare internet (cursuri C.C.D.) |
Permis de conducere |
|
Alte aptitudini şi competenţe care nu au mai fost menţionate anterior |
Competenţe de administraţie publică locală. Competenţe legate de managementul educativ. Competenţe de elaborare a unor proiecte de finanţare a unităţilor şcolare. Competenţe de parteneriat şi integrare transfrontalieră şi europeană. Prin studiu individual şi practică mi-am format competenţele mai sus amintite la care se adaugă: competenţe de întocmire a actelor juridice în primă instanţă de reprezentare în instanţă, de formulare de cereri de acţiune sau intervenţii competente de evaluare şi gestiunea resurselor personale. |
|
|
Participări şi contribuţii la reuniuni metodico – ştiinţifice (cercuri pedagogice, seminarii, dezbateri, mese rotunde la nivel local, judeţean, naţional şi internaţional).
Implicarea în procese cultural – educative şi sportive.
Publicaţii (revista “Historica”, “Gazeta de Calafat”, etc.).
Interese personale: sport, lectură, excursii, familie etc. |